Hemma igen =)

Har precis kommit hem från Tjällmo och från Taxi. Har lämnat bilen där så pappa slipper gå hem inatt. Snäll som ja är.  =P Och jag hade det jättetrevligt i Tjällmo bland alla muppar =P Först åt vi Tacos med en massa tillbehör. Sen blev det fika med Kaffe och Halloncheesecake, som inte smakade alltför bra. Men vi fick i alla fall vårat kaffe. Efter det så spelade vi lite poker. Mattis vann, Jag kom tvåa tror jag. Vet inte, hehe. Och imorgon blir det att åka till Himpan för att kolla på lite RS. Hoppas på fint väder =) Men nu ska jag snart kolla vem som åker ut i Let´s Dance med mamma.

image141

Min syster står och gör någon smörja till tacosen. =P ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0