Grädde till ansiktsbehandling ?

hahaha..- Nej tack men jag fick det  mot min vilja. Och ..- Jag var inte ett dugg beredd på när Christian kastade en hel näve full med grädde mitt i mitt ansikte förut. Fy säger jag. Men det var lite roligt. Dom andra fick ju något att skratta åt i alla fall.  Annars var det skönt att komma dit. Har inte varit där på ett tag. Förutom i Tordagskväll. Med Lindy men det var ju bara dit och vända i stort sett. Kom nyss hem från Lindy. Hämtade Sofias och mina grejor sen i Fredags. Och jag känner nästan för att gå och lägga mig. Ska upp halv 6 imorgon bitti. *gäsp* Och sen till den älskade skolan. -not- Sen får vi se vad som händer imorgon. Lindy ville att jag skulle göra henne sällskap när hon är hundvakt åt Arrak. Det blir nog så. Har inget annat att göra. Men et sånt som märks imorgon. Orkar inte lägga ner mer tid på min blogg just nu. Men vi hörs. Ciao !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0