God Morgon Söndag.

Nu har jag varit uppe sen halv 7. Har gjort allt möjligt. Släppt ut hästarna, ätit frukost med resten av min famlij. Och jag har diskat och skruvat ner ett väggskåp och nu ska jag strax börja spackla igen lite av taket. Mamma är i full gång hon med och plockar. =P hehe. Jag frågade förut om vi skulle börja riva tapeter också men då sa hon att jag skulle lugna ner mig lite .. haha jag vill göra allt samtidigt. Jag sitter ju bara och väntar på att Bus ska ringa och säga att hon är vaken. Vi ska gå till Viberga och köpa hårfärg. Måste färga min utväxt. Eller så ska jag köpa så jag kan göra slingor. Hm. Har beslutsångest !! Jobbigt värre. Nu tillbaka till köket .. =P Hörs sen ! Ciao .


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hoppas det blir bra efter allt fixande.
Mysigt med hästar, hur många har ni/du? :)

Ha en bra dag, :)

2008-03-16 @ 10:07:04
URL: http://thjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0