Fredag 28.3

Lejonet 22. juli - 22. augusti
Du kan veta något, som du hellre velat vara ovetande om,
då den berör några andra. Det är säkert bäst att hålla det för dig själv.

Hm. Har ni gjort idag ? Själv har jag varit hos syster och slappat lite. Sen ikväll hade jag ju stallet så det blev att jag åkte upp dit, Johanna var där och skulle också rida så vi tog en tur ihop. Måste börja rida igen. Fy på mig. Får bli när jag har kommit hem från England. Skulle vilja ha någon som hjälper mig. Men jag är lite kräsen sådär. Bara hoppas att vädret har blivit trevligare då när vi kommit hem. Annars nu sitter jag och kollar på Let's Dance finalen. Hmm. Vem vinner ? Jag tror nästan Tony vinner över Tina. Men Tina är jätteduktig med. Men i alla fall. ska gå och lägga mig strax. Ska upp skapligt. Ska ju till Jess och packa lite. =) Jag har inte blivit ett dugg nervös än. Det kommer väl när vi kliver in på flygplatsen. =P Tror nog att det är en ganska härlig känsla att flyga, har aldrig gjort det förut. Men det blir nog bra.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0