finally

Japp. Nu är man klar med checklistan, Blev bara 2 A4 sidor. Men det får faen räcka  =P Senare blir det att plocka ner resten av hyllorna i köket. Mamma och jag har inget att göra idag. Så vi ska roa oss med det. Se om jag kan tvinga in dom till ikea någon gång nästa vecka med. Det är massor av arbete som ska vara klart imorgon. Det känns som att jag inte kommer hinna. hahaha... Anna i ett nötskal. Orkar inte med skolan. Men nu ska jag bara sitta här och ta det lugnt ett tag. Fick ju inte så mycket sömn inatt. =P host host * hehe. Tror att jag sov sammanlagt 3 ½ timme eller något. Äsch. Jag får skylla mig själv. haha. Och imorgon blir det heller ingen sovmorgon för min del. Ska upp och släppa ut hästarna imorgon bitti. hmrf. Hörs senare !!


image140                         Ciao !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0