En Fredagkväll.

Min Fredagkväll har varit bra. Gick först till Ödmans färg med Lindy, Elina, Robban och Nellie. Kollade upp lite färger och tapeter. Hittade precis vad jag önskat mig. =) Sen bar det av mot Lindy och Ronny. Vi kommer dit, och sätter oss och snacka lite allmänt skit. =P Sen började de laga mat. Tacos. det var gott och trevligt att jag fick äta där. Och Jonna. Ronnys dotter..- Vad söt hon är. När hon såg hur jag åt min tacos så gjorde hon likadant. OCh så sa hon att hon skulle göra maten som en sallad genom att blanda all mat. hehe- Så söt. Och imorgon är det Café P2 som gäller. Från 9 - 16. Det kommer gå fort. Alla dagar där går så himla fort. men jag har kul i alla fall. Men nu ska jag gå och lägga mig. För att få min skönhetssömn. =P hehe God Natt på Er !! Ciao . !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0