dom vann =)

Lejonet 22. juli - 22. augusti
Du kan befinna dig i en situation, där du tvivlar mycket på,
vad som är det rätta att göra. Dra inga förhastade slutsatser.
  /  http://DagensHoroskop.se

Lejonet 22.juli - 22.augusti
Gynnsamma astrala influenser för kärlek och nära relationer i
Lejonets tecken bereder väg för romantiska stunder.  /
Folkbladet.


Sådär. Nu har jag ätit en trevlig frukost ihop med Mor och Far, eftersom de är lediga idag. Har varit och släppt ut hästarna med. Och det var bra att jag gick och sov tidigt igår. Kände verkligen imorse att jag hade sovit ut. =) Men jag missade ju sista perioden. Men det gjorde ju inget eftersom Färjestad vann ju över Frölunda med 4 - 1. Och nu ska jag dricka up mitt kaffe och börja göra mig i ordning inför cykelturen med Mathilda* till skolan.

*Grattis Mathilda på namnsdagen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0