17.3-08

Lejonet 22. juli - 22. augusti
Du skulle kunna nå ett märkbart bättre resultat med samma insats,
om du lär dig att strukturera dina processer bättre.

Drömde en förskräcklig dröm. Vet inte exakt vad som hade hänt men att det inte varglädjande alls. Att det var någon som jag håller av något så himla mycket. Men jag vet i alla fall att hon dog, i drömmen. Usch. Jag får tårara i mina ögon nu när jag skriver det. Var så arg att det just hade hänt henne. Varför kunde det inte hända mig istället ? Varöfr tar inte Gud mig istället för henne ? Jag vaknade av att jag grät. Och det var så jobbigt att jag knappt kunde somna om igen. Sen låg och jag tänkte på hur mycket jag älskar henne. Hela den lilla varelsen. Och jag vet verkligen inte vad jag skulle ta mig till om något sånt hände henne. Hennes skratt och henness leende. Man kan bara inte få för mycket av det. Jag vet bara att jag älskar henne så himla mycket. Och resten av hennes familj. 11.12.07 Jag älskar Dig !! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0