Söndag. 1/Juni/08

Ja. Den här dagen har varit trevlig. Har spenderat hela min dag hos Syster & co. i Tjällmo. Sara och jag drog in till Linköping och shoppade lite. Hittade en stilren vit tröja till studentdagen. Orkar inte slänga ut en massa pengar på något som man kanske har nytta av en dag. Och imorgon är det studentmiddag på folkan. Ska bli intressant. Se hur det blir. aja. Har nyss tagit mig en välbehövlig dusch. Spelade volleyboll med Andreas, Mattias, Christain, Sara och självklart var lilla Ellen med på ett hörn. Blev ganska varm så den duschen satt inte helt fel. Men nu ska jag ta mig något lätt att äta. Vi hörs. Hoppas ni haft en bra dag i värmen. Ciao.

// A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0