Nu ni.

God Morgon. Trött ? Ja en aning. Men det går över sen. Har bara 2 och en halv dag kvar att jobba nu. Dom kommer nog gå undan. Gör inget. Skönt med helg så att man kan sova. Men iofs, kommer jag inte få sova så mycket denna helg. Inte hela världen. Var ju hos Syster igår em. Det var trevligt som vanligt. Sara var där också. Hennes arbetskamrat. Vi var sugna på räksmörgås men när vi sa att vi ville ha det så var det 10 minuter kvar tills dom stängde. Så jag gjorde hasselbackspotatis åt oss. Gott gott. Strax efter de kom Mattis och Andreas och drack kaffe och snackade lite skit. Trevligt. Men nu måste jag verkligen sätta lite fart om jag ska hinna till jobbet. Ha en bra dag. Ciao.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0