Kommer jag förlora er?

Ni åker ifrån mig. 2 personer som betyder mycket för mig. Min allra bästa vän som finns i världen. Även om vi bråkar. Hon kommer alltid vara min bästa vän. Den andra personen vill jag inte ens prata om. Jag säger att det ska bli skönt att slippa se den här personen men jag ljuger mig själv rakt upp i ansiktet. Och jag dör om jag inte kan få kontakt med min bästa vän under tiden hon är borta. I ett halvår. Ett helt jävla halvår. Det kommer vara många tårar det halvåret. Både glada och mindre glada. Jag vet bara att jag kommer sakna båda två så otroligt mycket !! Och jag VET att jag älskar en av dom. Skulle näst intill säga det samma om den andra med. Fast på ett annat sätt..

Take me away: A secret place.
A sweet escape: Take me away.

Take me away to better days.
Take me away: A higher place.

Kommentarer
Postat av: Lindy

jävla värld jävel. allra bäst bäst bäst =)VÄN =)

2008-06-26 @ 22:38:28
URL: http://lindyprintz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0