Jag är såå trött !!

Har jobbat idag med och idag har vi rensat ogräs hela dagen. Fast vi har ju haft det lite roligt, så roligt att jag grät. Och imorgon får vi förhoppningsvis en egen bil att åka runt i. Och vi ska fixa en massa ris till storängsgården. Och några björkar så dom kan få lite fint tills midsommar. =) Och idag har jag också tagit mig i kragen och gjort rent boxen i stallet. Jobbigt men mer ska det bli. Ska köpa färg och måla på ny. Och vi ska fixa och dona. Ska lägga igen lite av golvet med. Blir nog bra när det är klart. Red en sväng också- han var jätteduktig min älskling. Men nu ska jag bara slappna av lite innan jag ska sova. Hoppas ni haft en bra dag. Ciao.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0