Hemkommen från jobbet.

Japp. Kom nyss hem efter en heldag på jobbet. Blev inte jag jag trodde men det gör inget. Får ju mer pengar då. =P Ska jobba imorgon med. Men då börjar jag 9.00. Men vet dock inte när jag slutar. Tänkte höra med Christian om vi ska luncha ihop någon dag. Kan jag bjuda på mat från P2. Ifall han nu vill de.?? =P haha. Och Lindy håller på att göra hasselbackspotatis åt oss. Ska bli gott. Är faktiskt lite hungrig. Och om ett tag blir det Gossip Girl. Vill hinna och åka och köpa något att smaska på men jag vet inte om jag hinner. Aja. får väl rota fram något mögligt kexpaket i skåpet annars. haha. Och på Torsdag åker jag till syster och co. Frågade pappa om jag fick ha bilen då men varför skulle jag inte få ha den. Dom är ju inte hemma i vilket fall som helst. Men nu åter till matlagningen. Vi hörs senare. Ciao.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0