Hej hej..

Kom hem för ett tag sen. Har ju varit hos dom Däär i Tjällmo. hehe. Hade det trevligt där. Vi umgicks och skrattade en massa. haha. Jag frågade Ellen om hon tyckte om mig. Så svarade hon: Nää !! Så frågade Christian om hon tyckte om mamma. : mm. Sen om hon tyckte om Pappa: mmm.. Sen frågade han igen om hon tyckte om tatta*: nää. haha. Himla unge !! Så söt. Men jag vet att hon tycker om mig i alla fall. =) Sen efter dom hade mobbat mig ett tag gjorde vi kaffe och smaskade på jordgubbspajen som Sara och jag hade gjort. Eller mest sara. =P

* Tatta = Anna, hon kallar mig det.  =P



Och Lilla Ellen och mamma pussas lite.



** Sammanhållning till varandra : 70 %. haha..

Men nu ska jag nog sova lite. så jag orkar åka upp till hästen imorgonbitti. Sov Gott. Ciao.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0