Första dagen på jobbet.

På sommarjobbet alltså. Men det gick bra. Och de andra två som jobbar med mig och Emelie är jättebra. en trevlig kille som jag kände igen från någonstans. Och sen en Anna till. =P Och vi kommer överens så det kommer nog bli 4 roliga veckor. Men just nu lagar jag lite mat. Gör matlåda åt mig och min bror medans jag ändå är igång. Blir något lätt. Som till exempel Stekt krov med pasta till. Men det jag lagar tills vi ska äta idag blir hasselbackspotatis med kycklingnuggets. Gott gott. =) Och jag har packat diskmaskinen full så den är också igång. Nu är det bara tvätten som är kvar. Den tar jag imorgon. Nu måste jag kolla till maten. Hörs senare. Ciao

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0