Dags att acceptera det kanske ?

Sitter och kluddrar lite på ett papper. Måste få bort mina tankar. Mina tankar från vad jag drömde inatt.Tänkte att jag skulle gå upp tidigt idag men så blev det inte. Ska strax göra mig i ordning för att åka upp till Lövdalen och till stallet och rida lite. Han är verkligen allt. Min älskade häst. Han sviker mig aldrig som vissa andra. Visst han kan göra mig riktigt besviken, som vissa andra men han gör alltid sitt bästa som vissa andra inte ens försöker. Men men. Sånt är väl livet. Lika bra att acceptera det kanske ?? Och från en sak till en annan. Är glad att jag får lön på Onsdag. =) Då ska Lindy och jag åka till Vingåker och handla nya kläder. Se om man hittar något intressant kanske. Ska kluddra klart nu så jag kan åka iväg. Så jag hiner rida innan vi ska äta rökt strömming. mums* Ha en bra dag. Ciao.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0