Dagen efter balen. 5/Juni/08

Lejonet 22. juli - 22. augusti
Du kan ha ett större inflytande på andra i dag, än du omedelbart är medveten om.
Det kan du utnyttja till din fördel.



God Morgon Torsdag.
Dagen efter balen. Jag är inte bakis och det är jag glad över. Hade en jättetrevlig kväll igår. Vi kom till Söderköpings Brunn, och de tog emot oss med ett glas champagne. efter lite minglande så gick vi in och satte oss i matsalen. Och servitriserna gick runt och delade ut dricka. Efter ett tag så serverade dom kallrätten som var en toast. Den var god. En lagom aptitretare. Ytterligare efter ett tag så fick vi varmrätten vilket bestod av Hjort och en liten egen slags potatisgratäng. Gudomligt gott !! Till efterrätt fick vi någon slags av glass.. Eller nått. Och det var inte särskilt gott. Men jag hade det trevligt med alla människor i alla fall. Träffade gammalt och nytt folk. Och Tack Kim för att du gjorde min kväll bra. Och för att du ville vara min kavaljér. Och i alla fall. Efter vi hade ätit upp så gick vi över till "danslokalen" och dansade lite. Måste säga att det blev en ganskalyckad kväll trots allt. =) Hoppas ni hade det med, ni som var där.Lägger ut bilder senare när jag får tid över till det.  Nu ska jag äta frukost. Ha en bra dag. Ciao.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0