Bringar man lycka kanske ?

Det måste jag nästan göra. Var ju på rally igår med Mattis, Andreas och Kim. Allt gick bra och dom hamnade på en andraplats. Bra gjort. Och Mattis sa att jag var deras lyckomaskot. Det stämmer nog kanske lite. För idag var det rally inne i Motala och Syster och jag åkte in för att kolla lite. Vi såg första och andra åket. Sen var vi tvugna att åka hem. När vi sa att vi skulle åka så frågar han: Hur ska detta gå nu då. Du kan ju inte åka än. Men jag sa att bara att det skulle gå bra. Shi fick jag. Nått i framvangen gick sönder mot slutet. Bara för att jag åkte. haha. Känns som det. Så jag fick lite dåligt samvete när jag hörde att dom hade kraschat bilen lite. Så jag kanske ska fortsätta att följa med dom på rallyn. Om dom ska kamma hem andrapriser är det kanske värt det. =P För Christian med kanske. För när pappa åkte med gick det sönder. Men när jag åkte med gick det så bra att vi hamnade på en 4:e eller 5:e plats. Kommer inte riktigt ihåg vad vi hamnade på för placering. Men nu till det tråkiga då !! Jobb imorgon. Känner inte alls för det just nu. Men det blir säkert jättebra när jag väl har börjat jobba. Får ju jobba med Emelie. Så det blir nog bra. =)  Och varför måste man tänka på så otroligt mycket ?  Just nu tänker jag på Mormor. Saknar henne så himla mycket. Skulle behöva be om lite råd och hjälp men det går ju inte !! Funderar på att åka ut till kyrkan imorgon efter jobbet en sväng, och bara sitta brevid henne ett tag. 
Och är det inte den ena som spökar, så är det den andra. Och det är väl bra att den ena försvinner ett år. Kanske blir lättare för mig att slippa se och höra ifrån honom. Men visst. Kommer aldrig släppa honom ur mina tankar men lika bra att han åker. Och om den andra !! Jag Vet Inte !! Vet inget... Fan Fan Fan. Jag vet inte. Jag orkar inte. Jag bara.. Vet inget !! Ska göra något nu så jag kanske slipper alla dessa jobbiga tankar. Lägger in en bild på Ellen sen igår när hon fick åka lite cross. Hon var nog ganska lycklig där ett tag. =) Love You Sweetheart. Ciao.



// A

Kommentarer
Postat av: malin

vad söt!

2008-06-15 @ 23:00:02
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0