What a night.

Herregud. Vilken kväll igår !!! Visst det var trevlig, vi grillade och vi satt och snackade massor om allt och alla. Men det var dålig sammanhållning. Killarna satt på en av altanen och vi tjejer satt på andra. =P Men sen efter många om och men så gick vi in. Det blev så mycket knott och dessutom var det lite kallt. Det var nog bara jag som tyckte det eftersom jag var nykter. Det kom flera killar sen som jag kände igen. Så jag satt och snackade lite med dom innan dom drog in till Palace i stan. Tråkisar. =P Men jag förstod dom. Ingen jättelyckad fest kanske. Och unde tiden dom andra bastade så satt jag och snackde med min syster gamla klasskamrat sen nian. Tobbe. Riktigt trevlig. Men han drog med. Det var lite roligt för helt pöltsligt kommer Sofia upp och säger : Anna kan vi åka hem ? Jovisst säger jag. Men vi blev kvar ett tag till i alla fall. Men som sagt. En helt okej kväll. Men ingen jättefest. NU. Ska jag äta frukost. Pappa kommer snart och hämtar mig. Ska upp och äta lunch med dom uppe i stugan. Ska nog rida en sväng med när jag ändå är där uppe. Kommer nog bli lite svårt med det. Kommer antagligen jobba mellan 10.30 - 21.00 om dagarna. Vet inget än. Kanske får någon dag ledig ändå. Men hoppas ni får en bra dag. =) Ciao.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0