Uttråkad- en aning.

Just nu har jag så ytterst tråkigt. Kom hem för ett tag sen. Körde upp Mor och Bror till stugan. Faren min jobbar ikväll. Vi var ju hos Emma och dom förut. hehe. Erica tog fram lego till Ellen så inte hon skulle bli så uttråkad. Till slut så satt Christian, Sara, Erica, Ellen och jag på golvet och gjorde massa saker. Fick tillbaka en massa minnen sen när man var liten. haha Och sen när vi åt efterätt. Gudomligt god Blåbärspaj som Emma hade gjort. Ehm. Fick grädde och vailjglass till. Erica och jag satt brevid varandra och jag satt och åt lite. efter ett tag drämmer Erica till mig och jag får grädde i halva mitt ansikte. Blev chokad men det var lite kul. Har en bild på när Christian och Ellen bygger med Lego men jag orkar inte lägga upp den nu.

Vad gör man imorgon då ? Ska nog åka med Far upp till stallet och rida om det inte är för dåligt väder. Och sen cykla hem. Behöver motion. Får se också om någon hör av sig. =P Alltså. Har ju semester nu i 2 veckor. Skulle ha haft 3 men nu blir det kanske inget norge. Vad ska man göra i 2 veckor ?? Malin jobbar och Sofia jobbar och Lindy är inte hemma .!!! Vet i alla fall att jag ska åka till Christian och Sara och hjälpa dom måla på huset. Men har ingen bil så jag vet inte hur jag kommer dit och hem. Om jag inte kan flörta in mig hos någon vill säga.

NU. Ska jag se om man kanske kan hitta på något innan man dör av tråkigheter. Ciao

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0