I am head over heals for you

Är så himla nervös. Gud vad ont i magen jag har. Känns som att vi glömde och diska kaffekannorna igår plus att det känns som att vi glömde att stänga av. Alltså så att allt står kvar. Hoppas verkligen att Elin gjorde det för jag gjorde det inte. hih. Min dag igår. Gick med ett leende på läpparna hela dagen igår eftermiddag. Blev så förvånad när jag fick ett meddelande av T på jobbet. Och sen efter ett tag när jag kom hem. Tänkte att jag ska inte höra av mig. Så gjorde han det istället.. hehe Men ska dricka upp mitt kaffe nu och sluta skriva här. Så det inte blir lika stressigt som igår. =P Men ha en underbar dag. Hoppas att jag också får det. hihi. Ciao



// A

Kommentarer
Postat av: Lindy

ush så jag ser ut :-p ser ut som en knarkar hora :P hahahahahahahahhahahahahah

2008-07-17 @ 08:52:07
URL: http://lindyprintz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0