Tur att man har ganska bra balans då

Jobbade med Elin idag. Tycker om henne mer och mer. Jättetrevlig tjeja det där. Har suttit och messat med T och hon har hjälpt mig under tiden vi har spelat kort. Jobbar imorgon med. Men bara mellan 10-14. Så det blir lagom att åka upp och rida. Min plutt får ju nya skor då jag slutar. Så det blir perfa =P Och idag kan ingen säga att jag inte har varit duktig. Pappa hämtade ju mig imorse. Och åka upp och pressade höbalar och slängde in dom på höskullen.
Jag själv stod på vagnen och staplade ca 1 och en halv meter över lämmen. Stod där och svajjade på alla ostadiga höbalar. Tur att man har ganska bra balans då. =P Men vi fick 240 balar på ett gärde. Så det är rätt bra. Och jag bar alla. Värsta träningspasset. Blev svettigt. hehe. Men det kommer bli fler sånna dagar. Bara att ta tag i skitgörat och le. Mina armar är inte allt för fina nu kan jag säga. Även ifall jag har en långärmad tröja på mig så gick det igenom. Så dom är lite såriga. Aja. Inte hela världen. ska göra mig en kopp te nu och slappna av lite.

LINDY. Går inte att ringa varken till dig eller hans nummer. Försökte flera gånger när jag kom hem !! =O Sorry hun. Loves you.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0