Trött som aldrig förr.

haha. Blev förvånad förut. Hästarna går tillsammans med ett par kossor. Såg så roligt ut. Vissa av hästarna va lite skeptiska mot dom såg det ut som. Men. Bara nyttigt för dom att gå ihop ett tag. Och varför dom gick med hästarna var för att dom hade rymt när dom skulle byta hage. =P Är dötrött. Kom hem från jobbet förut och tog mig en dusch. Sen sov jag en timme. Efter det så väckte mamma mig och sa att vi skulle upp till stugan och grilla. Så jag hängde på dit. Och där sov jag också en timme. Helt sjukt vad trött jag var, och är fortfarande. Ska nog sova ut riktigt inatt. För imorgon är det Lindy och Anna-dag. Hon kommer hit på morgonkaffe. Sen drar vi till Vingåker. Ska kolla ifall man hittar lite kläder. Så ska vi gå och äta lite och ha det trevligt. Senare på kvällen ska vi gå ut en sväng. Det är ju sommarrocken. Se ifall det är något skojj. Men nu ska jag fan sova. igen =P Hoppas ni haft entrevlig dag. Ciao.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0