Trevligt igårkväll.

Fy fan. Mår lite dåligt. haha nejdå. Malin och jag körde in Linda och John till stan igår. Dom skulle på någon konsert. Efter det tog det av mot högsätter. Åkte dit och träffade Tobbe och hans kompisar. Tog med en öl på vägen dit. Det var såå gott. Har inte druckit sen studenten. Eller midsommar. Men bara den där ölen var god kan jag lova. När vi kom dit efter många om och men så var det trevligt. Vi spelade lite kubb och satt och snackade lite. Vi kom dit och fick ett glas rött vin och 2 cider av dom trevliga personerna-  haha. När vi skulle åka. Vi höll på att inte ens komma ut ur finspång för vi visste inte vilket håll vi skulle åt. haha. Ifall vi skulle ta genom Rejmyre eller genom Igelfors. Vi satt där mobbade i bilden och satt och skrattade för oss själva. Men vi kom dit i alla fall. Vi hittade. =) Synd bara att både Malin och jag ska jobba idag. Annars hade vi nog blivit kvar där ett tag till. Men nu måste jag skynda mig att göra mig i ordning lite. Ska med Mor, Far och Bror till stan för att handla lite. Måste ju se vad dom köper hem åt mig för mat ; ) hHa en bra dag. Ciao

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0