trevlig kväll...

Japp. Ikväll har det varit en trevlig kväll. Har varit och fikat med Malin en sväng. Sen tog vi ett varv med bilen. Bara flummade och lyssnade på bra musik. Ska ställa mig och göra lite mat. Tills imorgon alltså. Har inte råd att köpa lunch varje dag. (a) Och på Lördag ska jag umgås med Sofia. Och imorgon hoppas jag verkligen att Uffe kommer och skor min häst. Annars blir jag galen. Han skulle ha kommit idag men då när han var i stallet var inte jag där. hmrf. Att han inte ringde min mobil. Surt !!! Nu ska jag sätta mig och kolla resor. Pratade med Linda idag när Malin och jag var och fikade och sa det till Linda att jag vill ha en vecka ledigt om det går bra.. Hon sa att det gick bara bra. Så nu blir det att vi åker. =) Ska bli såå skönt. Sen blir det en kopp te också. Ciao.

Want you even more. But it's so damn hard to let go.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0