Någon som vill vara generös ?

Ja, då sitter man här igen då. Fick ju sluta tidigt idag så jag fick åka med min bror upp till stugan. Så fick jag träffa lilla Ellen också. Sen tog vi det lugnt bara. Sen åkte jag tillbaka till Finspång sen med Christian. Sen gick jag och tog ut pengar till Malin. Så jag fick träffa henne en stund med. Och imorgon kommer syster Sara och lilla Ellen hit. Så vi ska ner till centrum och kolal lite grejjor. Ska bli trevligt. Kan någon ge mig typ 500 kronor ? vill hämta ut mitt paket från h&m. Men det får nog vänta tills jag fått min lön om inte pappa är snäll och lånar ut lite. =P Ska göra mig en kopp te nu. Hoppas ni haft en bra dag. Ciao.

When I Grow Up ..

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0