it hurts.

Blä. Hatar att ha fjärilar i magen. Fan fan fan fan......

Men idag har jag i alla fall badat för första gången i år. skäms på mig. Förra året var jag ju i i April. Men det var lite skönt när man väl hade varit i och doppat sig. Men det var ju ännu mer gött och få lägga sig i solen sen. Men som vanligt är mamma stressad och kan inte va still och ta det lugnt. =P så jag fick inte ligga så länge. Vill bara att den här veckan ska vara över. Hela helgen är skit. Vill så hemskt gärna till Jessica imorn och hänga med in till stan och festa men vet inte om jag hinner hem och göra mig i ordning mig till dom ska in till stan. Det var ju såå länge sen jag festade med tjejorna. Och på Lördag hade jag tänkt ha en liten fest eftersom jag fyller på söndag men inte så mycket folk som vill komma. Och dom som ska komma är två helt olika folkslag. Känns så konstigt. Vet inte vad jag ska ta mig till. Vill nästan helst bara skita i allt och gå och gömma mig någonstans. Bara tills denna helg är över. Allt kommer så opassande. Och allt är opassande just nu. . .


Varför var gud så elak och gav människan något som kallas känslor ?

// A

Kommentarer
Postat av: Tiina

GRATTIS i förskott!! Du blir 20 nu va? grattis,grattis,grattis!!

2008-07-25 @ 08:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0