ingen rubrik.

Jaa. Vad gör man ikväll då. ?? Kom precis hem från jobbet. Har varit hur lugnt som helst. Har varit helt förvirrad idag. Hela dagen. Förstår inte vad som händer.. Men imorgon ska jag till min älskade syster. Vi ska in till Motala och köpa en present åt våran kusin som fyller 25 imorgon. Kommer säkert bli lite stressigt för att jag har ingen anong om när jag ska gå upp eller när jag ska åka till Sara. Sen måste jag upp och hämta Mor och Far från Lövdalen. Hatar att inte veta. Usch. hihi- Fick reda på att Mor och Far kan hämta mig från Norge när jag ska hem. Nu längtar jag. Vill bara träffa min älskade Lindy. =P Vet inte vad jag ska skriva. Mår inget bra. Ska bli skönt att åka till syster imorn. Ha en bra kväll. Ciao.



// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0