I can't believe it.

Oj. Måste säga att det har varit väldigt lugnt idag på jobbet., Kanske har haft 15 kunder. Ganska skönt men ändå inte. Blir så långtråkigt om man bara sitter väntar på att kunderna ska komma. Men vi satte oss med Anders, totte, fredrik och ankan spelade lite kort. Sen drog dom så det blev bara jag och Linda kvar. Sen helt plötsligt var kockan halv 8. Bara börja småplocka lite. Sen var Linda duktig och låste ut sig imorse. Men som tur var hade hon bilnyckeln på sig så hon kunde åka till Barbro och hämta extranyckeln till Cafét. Och jag ska jobba imorgon med. Linda hämtar mig här klockan 11.00 och ska jobba till 20.00. Ska nog i alla fall ta mig en kopp te nu. Hörs väl sen. Ciao.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0