i år och dar'

Måste lägga in denna bild. I miss you !!



såå snygg bild. haha- den dagen minns jag. Det var trevligt. =)

Annars idag var jag duktig. Har cyklat enda upp till stallet. Håller fortfarande min tid. =) Och idag på jobbet.. oj oj. Den där människan borde få ALLA små jävla pappersbitar i sitt hus/lägenhet. Den här personen har rivit sönder hur mycket papper som helst och kastat ut i väggrenen. Hur långt som helst. Nej kanske var att överdriva lite men det blev en hel del när allt var samlat. Och... Var på sjukan förut och fick medicin. Fick vänta i år och dar', på allt och alla svar och prover och fan. Jävla sjukhus. Så det blir inget festa på Lördag. Men ska dit i alla fall. Vill gärna inte bli hög på att bland öl och antibiotika. =P Måste lägga mig nu. Är trött. Sov gott. Ciao



// A

Kommentarer
Postat av: Lindy

Hello. ær du sjuk min søtis? urinvægsinfektion?



Jaså party på fredag vart då? Nu blev jag dygn dygn sugen. men før mig blir det nog bara Oslo, ner till gatubil. blæææææææ :P

ælskar dig

2008-07-11 @ 10:49:36
URL: http://lindyprintz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0