En helt ok kväll.

God Morgon på Er.

Vaknade nyss av att jag fick en massa meddelanden där det står grattis i. Och tack Lindy för ditt medd. Det var gulligt. Annars nu plockade jag bort alla rester sen igår. Slängde in allt som fick plats i diskmaskinen. Så nu är det bara lite annat som jag får handdiska.

Och igår. Det var trevligt. Simon, Sofia, Nic, Linda och jag grillade först, satt och tog det lite lugnt. Sen kom Erik förbi och satt och snackade lite skit med oss om allt möjligt. Efter många om och men så kom ju Malin med sina kompisar. Synd bara att vi hade suttit ett bra tag då så vi skulle ju precis dra iväg. Så jag hann bara träffa henne en stund. Men drog i alla fall upp till Mackan ett tag uppe i urskogen. =P Håller med dig Linda om att det såg ut som en typisk "sräckfilmsgård". haha. Vi hoppade i stort sett bara ut och in ur bilen för sen drog vi till hasselbacken där Barbados spelade. Kostade 150 kr att gå in så vi stod utanför och kollade på allt roligt folk istället. Men som sagt. En helt okej kväll.

Men nu måste jag äta något. Ska väcka pappa strax också. Ciao

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0