Duktig och glad.

Oj. Har inte bloggat idag än. Men men. Har ju haft fullt upp. Först kom Tomas förbi. Typ ASSENT inatt. Så jag har inte sovit så mycket. Skulle ju upp vid 8. Eftersom Sara och Ellen kom vid 9. Så vi tog en kaffe här sen bar det iväg till Viberga och Centrum. Hon var tvungen att köpa något tills i eftermiddag. Hon hittade ett jättefint linne. I massor av färger. Hon passade jättebra i det. Och nu efter jag kom hem därifrån har jag storstädat  stort sett hela lägenheten. Bara Fredriks och Föräldrarnas rum kvar. Men det får dom städa själva. =P Har pratat lite med LINDY på msn. Saknar henne såå mycket. Känns nu att hon inte är i Sverige längre. Men fick en bra nyhet. Hon kommer hem i Augusti. Blev glad. Ska bli så kul att träffa henne igen. =) En månad är mycket för oss.  Och senare vid 5, hämtar Sofia upp mig och vi åker till Petter och grilla och dom ska festa och bada och ha kul. Himla skit att jag äter medicin. Är ju på festhumör. Äsch. Får vänta tills min 20 -  årsfest. Men det kan nog bli riktigt skojj i alla fall. Nu sitter jag och dricker kaffe igen och lyssnar på Pussycat dolls låt - When I Grow Up. Den blir bara bättre och bättre. =P Ska börja göra mig iordning om ett tag med. Hoppas ni får en underbar kväll. =) Ciao



// A

Kommentarer
Postat av: jessica

Hej gumman :) Ja, jag ska nog göra som du gjort. Damn, jag trivs bättre som blond om jag ska vara helt ärlig. Tjejerna höll med om att jag ska vara blond :) Fast de tyckte jag passade i det här med. Haha! Är allt bra med dig föresten? Puss Puss!

2008-07-16 @ 14:46:05
URL: http://jessicawaleij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0