Cp - Dag.

Idag är det en Hatar-Dag till tusen. Hela dagen har varit piss och skit. Blev INTE bättre av att jag såg Tomas. Fan fan fan fan. Lindy, jag vill ha dig här så jag kan prata ut om ALLT !!! Jag behöver dig ju. Hoppas också på att hovslagarn kommer Idag. Så jag kan börja rida igen. Har inte kunnat göra det på fan 2 veckor !! Men pappa var snäll och tog in honom från regnet ett tag. Och en annan tragisk grej. Urinvägsinfektion. Fy faan. Det är ju inte första gången jag har det om man säger så. Det är något så irriterande. Och..- Jag önskar det kunde bli fint väder så man kan ta sig en långtur på hästen. Bara för mig själv. Jag är bara så kluven. Just idag i alla fall. Skulle inte ha gått upp imorse !!

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0