bästa kvällen. =D

haha. Jag bara skrattar när jag tänker tillbaka på kvällen. Hur den var. Den var rolig. Malin och jag skulle byta höger framdäck på "hennes" bil eftersom hon alltid har sån tur med den. -inte- Först visste hon inte hur hon skulle göra något. Så jag fick visa vart hon skulle hissa upp bilen. Sen när vi väl skulle börja lossa på muttrarna gick det inte. Men en gubbe hade sett oss genom hans fönster så han kom ut och försökte. Men han kunde inte heller lossa på en ända mutter. Inte ens med den jättebra muttersmackern som fanns. Som heller inte funkade, vilket vi kom fram till efter ett tag. Jag ringde Delac och kollade om han kunde komma och hjälpa men han va i stan så han var inte tillgänglig. Sen kom vi på.. Matihlda och hennes pappa. Dom håller ju på med bilar så dom måste ju bara kunna tänkte Malin och jag. Så vi ringde och Mathilda och Robin kom ut. Sen försökte Mathilda, Robin och Malin men ingen kunde lossa på dom. Sen ringde Mathilda sin pappa så han fick komma ut och försöka. Men under tiden hade Mathilda AV fälgkorset. Och gud vad vi skrattade. Så mycket har jag inte skrattat på länge. Så fick Robin gå och hämta en hel låda med bara en massa grejjor i som fick resten av muttrarna att lossna. Sen när vi va klara så tog Robin tag i lådan och skulle gå. Bara det att han hade glömt låsa den, så ALLT åker ut ur den. Då skrattade ännu mer. Så det var bara för honom att börja plocka. Min kväll var väldigt underhållande. Så Malin. Hoppas du fattar att man inte ska köra SAAB. Och framför allt inte du ; )



Ska kolla på Sex and The City nu. Hoppas ni har haft en lika rolig kväll som jag. God Natt. Ciao

// A

Kommentarer
Postat av: Lindy

Haha.. shit jag hade velat vart med.

men anna vad ær det før fel på saab nu då?

Saab och audi is the shit ;)



ælskar dig ses om 24 timmar ;)

2008-07-30 @ 10:26:13
URL: http://lindyprintz.blogg.se/
Postat av: Mathilda =)

Nu ljuger du lilla gumman, ja fick faktiskt loss 2 stycken innan ja tog sönder den ;) hahahahahhaaaa.. jävla roligt vi hade, måste ses nån da :) , <3



miss you honey, <3

2008-07-30 @ 13:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0