Ännu en Tisdag.

Haft en bra dag allihop ? Det har jag haft i alla fall. Drog i och för sig till med en repa på baklåret. Aj !! Men annars så. Har nyss duschat och ska nog sätta mig i solen ett tag innan den försvinner helt. Har varit en sväng uppe i stallet och rentgjort badkaret och fyllt på färskt vatten till kusarna. Satte mig i solen förut på en sten i hagen. Så himla skönt att bara sitta. Så kom Hannibal fram och pussade lite på mig. =P  Ska sätta mig framför tv:n sen också. Ska kolla en sväng på Allsång på Skansen. Se om det är något bra ikväll. Konstigt. Kändes för en stund sen att jag ångrar min tatuering som jag gjorde i Fredags. Men nej. Bara det att den ser så wierd ut nu när den läker. Blir förhoppningsvid bättre efter. ska ut i solen nu. Ciao

// A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte bra att sitta med en nygjort tatuering i solen...

2008-07-01 @ 21:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0