you drive me crazy

Sitter här och är Döötrött =P Har städat lite. så mamma och pappa kanske blir lite glada när dom kommer hem från Skåne !! hihi.. Ska börja riva kök snart,  Är så glad. Vi ska få ett nytt kök =P Ska dricka lite kaffe strax UTAN mjölk. Usch. Det är inte gott men jag vill ju ha kaffe så vad gör man inte. Imorn blir det ridning på hög nivå =P I alla fall för min lilla putt. Kanske blir tävling i April. Men bara för skoj skull. hehe.


image90

Lindy är ganska bra fotograf =P Älskar den här bilen på polishuet !!


Du får mig alltid att le. Det är helt C r a z y



Kommentarer
Postat av: lindy

vem får dig att le :) jag vet . jag är bäst :P synd bara att kameran inte är den bästa ;)
Puysss

2008-01-18 @ 20:14:11
URL: http://lindyprintz.blogg.se
Postat av: lindy

vem får dig att le :) jag vet . jag är bäst :P synd bara att kameran inte är den bästa ;)
Puysss

2008-01-18 @ 20:14:17
URL: http://lindyprintz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0