wiee ! =P

Sitter här med Lindy nu och dricker kaffe. Håller på med maten också. Sen blir det stallet. Vilken lättnad jag fick igår när jag fick reda på att jag kunde ha sovmorgon =) Trodde det var jag som skulle släppa ut hästarna imorse.
Jag kunde soova =P haha Johan sa att han kanske skulle med till stallet sen. Sara i klassen tyckte att jag skulle få upp honom på hästen men njaa.. Det är lite för halt för lilla honey eftersom han inte har några broddar.  Och imorn så ska jag Fiia fika =) Vi har ju inte setts på ett bra tag- Ska bli kul att ses för vi har lite att prata om. Har saknat dig ju !! Och, Malin jag och Mathilda har sagt att nu ska vi in till Norrköping och kolla på Balklänningar =)

Kommentarer
Postat av: Sandra S

Ohh då vill jag också följa med?:D

2008-01-08 @ 23:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0