snart god natt.

Jao. Snart dags för mig att lägga mig. Ska upp till stallet imorgon bitti och släppa ut hästarna. Om jag har tur så följer min far med och hjälper mig. hehe Jag tycker lite synd om min bror faktiskt =P Han skulle bränna en skiva förut. Han satt där och pysslade lite. kollade vilka låtar han skulle ha och så.. Sen när jag kommer för att hjälpa han så dör datorn. Han var nästan klar med hela listan.. hehe. Han skyller på mig också. Bara för att jag kom in just då =P men men. Orkar inte skriva mer. Så jag skriver mer imorgon. Puss och God Natt

Lindy är på den enes sida och en annan på den andras.. Vill så gärna kunna ta åt  mig av de råd ni ger mig. Men jag kan inte. Även hur mycket jag än villHmrf !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0