sammanfattning av dag 2 på året då !!

Idag har det varit ganska trevligt. Var hos Syster och bakade bullar. Sen senare på dagen kom Olle och fikade med Sara, Christian, Ellen ♥ och mig. Vi gick också en lååång promenad i kylan. Sen var klockan dags för yttreligare en fika. Och då kom också Mattis och Andreas till oss =) Och som vanligt så var dom ju bara tvungna att mobba någon. Som då blev mig =P Äsch. haha.. Det är lite kul bara.. Vi tänkte spela Bingo Lotto på Lördag. Men det blir det inget av, för de var bortbjudna till Stefan och Jennie . hmrf.  himla skit. Vi som skulle vinna fett mycket.. =P ( replik från syster ) haha.. Så det blir att jag ska dit på Söndag och sova där. Var ett tag sen. =) aja. Det blev goda  bullar i alla fall. Sitter egentligen och kollar på hästhoppning =P Behöver lite insipration tills imorn. Så det går bra för mig att rida =P Men nu är jag trött så nu ska jag tvätta bort sminket och gå och lägga mig. God Natt på Er !!   =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0