s l e e p t i g h t

Nu är jag helt slut. Sånna här dagar som idag vill jag gärna slippa framöver  =P Gick upp vid  4 och körde Mor och Far till jobbet. Åkte upp till hästarna och släppte ut dom och var nära på att bli översprungen två gånger på grund av att ett litet rådjur sprang på vägen som skrämde upp hästarna, =P och så tänkte jag mig inte för och klev i jordens lerpöl !! Blev ganska irriterad. Sen var jag klar där uppe vid kvart över fem, åkte hem för att sova lite till. Skulle vara i skolan vid nio så jag tänkte att jag skulle få sova i alla fall två timmar innan jag skulle upp igen. Gick och la mig vid halv sex. Vakande vid halv, kvart i sju av ett meddelande av Jessica. Sen var det snart dags att gå upp. Ta mig en snabbdusch och börja göra mig i ordning för skolan. *suck* Plockade upp Malin och Jessica och åkte till skolan för att spela in sista scenen i våran film. Slutade skolan vid halv två. Åkte hem och diskade undan lite disk.  Vid halv sex så följde jag Lindy en bit hem till Ronny. När jag kom hem började jag städa badrummet och köket igen. Och så bakade jag en kladdkaka eftersom Farbor Magnus, Kusinerna Andreas och Stoffe med Madde skulle komma hit för att se på rallyfilmer. Dom åkte nyss hem. Har suttit och kollat på lite småroliga vurper !! =) Så nu är jag ganska sliten. Men bara det att jag ska upp igen till stallet imorgon bitti vid 7 !!  Men pappa är snäll och hjälper mig =) Så nu säger jag God Natt !! Sov gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0