Röd Nejlikan.

Alltså, Den musikalen var den bästa jag sett. Annars brukar jag tänka att det är döötråkigt att gå på teater men det är det inte. Den var jättebra. Det handlade om ett triangeldrama. Två karlar och en kvinna. Ovanligt =P Nej men den var faktiskt jättebra. Och vi fick bra platser också. =) Vi satt precis brevid eller utanför "balkongen" till höger. Och ni skulle ha sett kristallkronan ni som inte har varit på Östgötateatern. Den största jag någonsin sett tror jag =P  Haha..- Och Malin och jag satt och bokstavligen asgarvade åt folk. En som vi kallade för moroten och en för femtioelva barn och så var det två kvinnor som satt ytterst på en rad under oss. Och dom hade i alla fall likadana kjolar. =P Fast det var nog 2 gamla gubbar som blängde på oss. Vaad ? Får man inte ha lite kul eller ?
Den var ju också 2 eller 3 timmar lång. Men tyckte inte som det kändes som att vi satt där så länge. Det var ju iofs en halvtimmas rast mitt i allt !! Sen blev det Mc.D =P Gott gott. Var jättehungrig. Så det satt inte fel.  Vi var väl hemma vid kvart över elva kanske. Men det gjorde itne mig något för den var ju så bra !! =)

image77

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej om du har ett facebook konto så joina gruppen blogg.se
http://www.facebook.com/group.php?gid=5772782806
Ha en bra dag!!!

2008-01-10 @ 07:47:33
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Mathilda

Bästa -
faan va kul vi hade ^^

2008-01-11 @ 13:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0