nu är honey inne och äter.

Ja, nu har precis pappa och jag kommit hem från stallet. Blev förvånad över att det var bara  mitt att fixa i orning. =P Men skönt för en gångs skull.  Lindy skulle ju ha följt med egentligen men hon svarade inte förut och för det andra så är Jonna hos dom i helgen. Så hon umgås väl med dom. Ska ta en skön dusch strax. Sen blir det god mat. =)  Och jag blir tokig på bilddagboken. hum hum. Men men. Jag måste uppsöka läkare med tror jag. Eller det är nog bäst att göra det. Kan knappt inte sitta. Har så förbannat ont i ett knä =/   Men annars ikväll då ? Ska inte göra ett skit. Lite tråkigt faktiskt. Har varit hemma hela dagen annars och tråkat. Iofs, så sov jag förut mellan ett och halv fem. Gött gött =P



Jag vill ha sommar !! Vem vill inte ha det ?

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig lördagskväll! ♥

2008-01-12 @ 18:49:02
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0