Lindy hun and Me !!

Nu ska jag ringa Lindy och sen ska vi upp till stallet för att släppa in hästarna. Sen ska vi nog ut och gå en sväng. Eller våran sväng =P Och vi kommer nog snacka en massor nödvändigt. Om det inte blir att vi går upp till Sofia. Hon ville att jag skulle följa med henne dit. Sofia skulle visst hjälpa henne att fixa Lindys bloggsida =P Annars nu har mamma och jag städat ur ALLA köksskåp.. Det blev en stor svart sopsäck full av skräp och två påsar fulla av annat =PMamma skrattade nästan hela tiden för att hon hittade gamla saker  =)  Men nu ska jag byta om. Skriver mer sen.-  See Ya ;)

image96

Lindy och Jag för ett par dagar sen när vi bakade en kladdig kaka =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0