kvällspromenad med malin.

Nu har vi varit ute och gått en liten sväng i friska luften. Skönt. Vi hade lite att prata av oss om. =P Eller rättare sagt klaga av oss på. Speciellt på Killar och Kärleken. Varför ska det vara så komplicerat  ? Och varför kan det inte vara lätt att glömma någon ? Eller något speciellt !! Och så diskuterade vi balen. Vad man kan ha för klänningar och dess färger och framför allt alla priser. Varken Malin eller jag vill lägga ut ett par tusen på en klänning som man kanske bara kommer att använda en gång ! Då lägger i alla fall jag mina pengar ( som jag inte har ) på något mer som man kanske kan ha nytta av. Åhh.. Blir nästan lite irriterad. Varför ska allt kosta en massa pengar ? Jag är pank. Och jag måste börja söka jobb. Men vart ? -Lindy- Har försökt få tag på dig ett bra tag idag. Du sa att du skulle ringa igår men det gjorde du inte.. Och du sa att du skulle följa med till stallet. Du hörde av dig när jag hade kommit hem... Och då försökte jag ringa din mobil men den var inte på eller något. Och ville inte ringa hem till Ronny utifall att Jonna sov. Hum Hum !!  Skit samma. Jag orkar inte. Jag ska sova. Är skittrött, verkligen. God natt på Er! =)


Kommentarer
Postat av: lindy

Men hallå du hade bara ringt 1 gång till min mobil. aja.det gör väl inget hoppas jag,

2008-01-13 @ 15:11:59
URL: http://lindyprintz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0