just die.

Just nu känns det piss. Jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska göra med vad eller vem jag ska välja. Vill bara kunna släppa allt och skita i det. Men det blir ju inte bättre av det tyvärr. Och det finns en person som får mig att må bara sämre och sämre. =(  Du vet vem du är !! Jag vill så himla mycket. Men hur ska jag kunna om jag inte vågar ta det klivet ut i livet ? Jag är Feg, En STOR fegis. Skulle jag välja den ena killen vet jag inte hur det skulle bli eller hur något skulle bli !! ,-Han är allt jag drömt om. ALLT !! Men där är det något som inte stämmer. Jag vill så gärna vilja att det ska funka. Jag vet inte vad det är. Men jobbigt är det i alla fall. Och den andra känner jag bättre och med allt vi har pratat om, känns det som att personkemin stämmer så himla bra. Men Nej. Samtidigt känns något fel åt skogen med den här killen också.. Och skolan gör det inte bättre heller för den delen. Det är så mycket i skolan för Min del. Jag ligger efter med mitt liv, hela mitt liv !! Jag orkar inte mer. Jag gör inte det. Jag vill kunna hitta den rätta känslan av att jag vill och att jag verkligen orkar. Ångest, Panikångest. Inget blir bättre av att någon eller några tjatar på mig att jag ska ta den eller den. Jag vill också så gärna lyssna på Er. Men det funkar inte så i min hjärna. Inget funkar i den just nu !! JOBBIGT !!!!



image42



                                                                          I just wanna, Hide.

Kommentarer
Postat av: Anna

ÄLSKAR DIG GUMMAN!!!!!!!!! TASK.... MÖRT....ELLER HUR 17 ÄR DET?! ;) VILL FÅ DIG GLAD?
PUSS PUSS! HOPPAS VI SES IMORGON...

2008-01-29 @ 20:33:37
URL: http://almabonita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0