Jag är död- =P

Lindy har dödat mig för att jag la in bilden på henne och mig =P hahaha. Men hon kommer hämnas och det är jag Säker på !! Men jag var också död för att jag var så jävla trött igår kväll. Har inte varit sådär trött på jag vet inte hur länge. Så jag får sova ut lite. Annars kollade jag på Top Model : Supermodels. Det är ganska intressant egentligen. Och vilka som verkligen är Supermodeller. So mtill exempel; Cindy Crawford, Molly Sims, Heidi Klum, Naomi Campbell och många fler =P  Det var en av dom som sa att det är en flickas dröm att få bli supermodell. Jag skulle inte tacka nej i alla fall. Tjänar 15 000 Dollar på ett dygn.. Ganska bra pengar ändå !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0