isbit,

Jag känner mig som en isbit ja !! Malin och jag gick med Lindy en bit. Fan det är ju snorkallt ute nu. =P trött är jag också. Ska upp halv 6 imorgon bitti för att släppa ut hästarna.. Va uppe hos min älskling förut, så nu är hans man och svans mycket finare än vad de någonsin har varit förut =P Madelen red honom förut. Skönt att ha någon som vill rida sådär när man inte kan. Och speciellt någon som vill och kan rida i mörker. Hatar att göra det nämligen. =P Är mörkrädd så det heter duga. !! *Jobbigt*  Ska nog lägga mig nu. God Natt på Er  =) Bye !!

Tänkte att du skulle höra av dig men.. nej det har du inte gjort !! Tänkte att vi skulle ses snart. =)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0