Irriterad på situationen.

Om T och Mig ? Du som skrev annonymt. DU kan ju säga vem du är också. Jag tycker det så jävla dålig stil. Och från han med. Eftersom jag har fråga om han har träffat någon. Synd bara att han sa att vi skulle ses igen om jag ville !!  Visst, T och jag har inte träffats på En och halv månad. Förutom i Lördags när han kom hit klockan Sex på morgonen. Nej men han hade vägarna förbi !! Sa han till mig i alla fall. Och förutom det träffades vi i 9 månader. HUM. Och han har inte sagt något. Även om jag har frågat. OCH han har varit ärlig mot mig annars så varför skulle han inte våga säga något sånt ? Tycker inte om att skriva i Han-form. Är inte arg på dig som skrev annonymt men säg vem du är tack.. För du kan inte rå för det att han inte säger ngt. Jag är mest lite irriterad på T. Jag är mest irriterad på hela situationen !! Så förbannat.


Annars så är Lindy här och är med mig när jag är sjuk. Och mamma  och pappa har förbjudit mig att dricka kaffe nu. Och så måste jag förmodligen åka till en läkare. =(



image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0