God Morgon på Er!!

Hum. Ellen är på en blomma som står på golvet här. Det spelar ingen roll vad man än har försökt med, hon kan bara inte sluta att ta sönder den. Man blir arg och hon flinar.. Himla unge..-haha. Men hon är ju vilket fall som helst den finaste ungen som finns i stan !! =P Sara och jag ska strax ut och gå. Men egentligen skulle vi ju ha bakat. Funderar på ifall jag ska göra det själv =P För det är ju såå himla gott bröd =) Och jag ska fråga Sara om jag får ta en dusch här jag med.   ( Ellen och hon duschar just nu =P ) Det blir nog lite tajt om jag ska hinna med det hemma. Vi ska ju hem och fira Far idag vid fyra. Han fyllde ju i Tisdags. =) Sara och jag ska försöka få med oss Bror Fredrik till viberga. Ska köpa en ny kaffebryggare till Far =) Det lär ju behövas om vi nu får vårat kök om en månad. =) Är så glad =P

image101

=P Hittade den här gamla bilden sen i somras när jag åkte rally med Olle =)





Och en liten bild på Ellen och Kusin Erica !! =)









Ciao !! Hörs Sen förmodligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0