gamla minnen och glädjetårar.

Vi ska ju göra om vårat kök. och vi kom på att det inte får plats med ett "städskåp" så vi har börjat rensa alla garderober här uppe ! Pappa kommer in med MASSVIS med papper som pappa ville att jag skulle gå igenom. Jag hittade ett och annat roligt. bland annat massor av gamla brev från Iréne, Marlene, Jonna och Arjeta =) Arjeta och hennes familj flyttade till Helsingborg för 11 år sen. Och kommer bara ihåg hur bra vänner vi var. Ingen kunde sära på oss.  Blev så glad när jag läste brevet så jag fällde en glädjetår =P hehe. Men nu vill jag bara ställa mig i duschen men jag måste vänta på att mamma och pappa komemr tillbaka med shampoo och balsam. =P Jag saknar er alla. ! Glömmer aldrig våran tid som vi hade ihop !!
____________________________________

Dagens Låt        : Timbaland -/ Time
Dagens klädsel : Myskläser / Stallkläder =P
Dagens Måste   : Kaffe i vanlig ordning =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket :)

2008-01-12 @ 11:54:55
URL: http://caroolineee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0